Publication: Creativitatea - pilon al creării societăţii digitale
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Editura ASEM
Abstract
Description
Publicat in: Culegerea de articole şi teze ale comunicărilor prezentate în cadrul Conferinței Ştiințifice Internaționale "Rolul investițiilor în dezvoltarea economiei digitale în contextul globalizării financiare" consacrate celei de-a 25 aniversări de la fondarea ASEM, Chişinău, 22-23 decembrie 2016 = Collection of articles and theses of the communications presented within the International Scientific Conference dedicated to the 25th anniversary since the founding of AESM "Role of investments in the development of digital economy in the context of financial globalization", December 22-23, 2016. - Chişinău : ASEM, 2017. - 261 p. ; tab., fig.. - Antetit.: Academia de Studii Economice a Moldovei, Catedra Investiții și Piețe de Capital. - Include bibliogr.. - ISBN 978-9975-75-866-6. (p.176-178)
În prezenta lucrare au fost tratate problemele formării unei societăţi bazate pe inovare. Elementele supuse spre cercetare au fost inovarea ca process important al formării societăţii bazatepe inovare, creativitatea şi sursele ei ca fundament al societăţii bazate pe inovare. JEL: I23, I29
În prezenta lucrare au fost tratate problemele formării unei societăţi bazate pe inovare. Elementele supuse spre cercetare au fost inovarea ca process important al formării societăţii bazatepe inovare, creativitatea şi sursele ei ca fundament al societăţii bazate pe inovare. JEL: I23, I29
Keywords
inovare, casa inovării, modele de inovare, creativitate, strategia inovării