Publication:
Automatizarea procesului de know your customer prin intermediul aplicației mobile

cris.sourceIdoai:irek.ase.md:123456789/2321
dc.creatorNastas, Vasile
dc.date2022-12-12T12:16:05Z
dc.date2022-12-12T12:16:05Z
dc.date2022-09
dc.date.accessioned2023-11-13T10:18:37Z
dc.date.available2023-11-13T10:18:37Z
dc.descriptionNASTAS, Vasile. Automatizarea procesului de know your customer prin intermediul aplicației mobile = Automation of the Know Your Customer Process through the Mobile Application. In: Economica. 2022, nr. 3(121), pp. 104-115. ISSN 1810-9136.
dc.descriptionAceastă lucrare explorează valoarea aplicațiilor mobile și impactul acestora asupra procesului Know Your Customer (KYC)*, felul în care s-ar putea procesa diferite date și oferi rezultate bazate pe datele procesate. Cercetarea se focalizează pe investigații, rapoarte și statistici din diferite surse, cu privire la relația dintre automatizarea Know Your Customer și aplicațiile mobile concepute pentru aceasta. De asemenea, studiul include analize ale modului de punere în aplicare, în diverse țări, a rezultatelor explorării unui concept de delegare a unei părți din procesarea datelor, ce revine procesului Know Your Customer, către partea mobilă și stiva tehnologică utilizată în acest scop. Partea de delegare poate oferi o reducere semnificativă a costurilor și poate crește veniturile finale. CZU: 658.89:[621.395.721.5:004.451.5]; JEL: L86, E58, G18. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.121.104 ************************************************************************************************************************************* This paper explores the value of mobile applications and their impact over the Know Your Customer (KYC)* process, the way it could process different data and offer an output based on processed data. The research is focused on investigations, reports and statistics from different sources regarding relation between the Know Your Customer automation and mobile applications designed for it. Besides, the study also includes analysis of the ways how it is implemented in different countries, results of a proof of concept that could delegate part of the Know Your Customer job to the mobile side and the technology stack that was used for this purpose. The delegation part can provide significant costs reduction and increase the final revenue. CZU: 658.89:[621.395.721.5:004.451.5]; JEL: L86, E58, G18. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.121.104
dc.formatapplication/pdf
dc.identifier1810-9136
dc.identifierhttps://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2321
dc.identifier.urihttps://cris.ase.md/handle/123456789/2795
dc.languageother
dc.publisherASEM
dc.relationEconomica;nr. 3(121)
dc.subjectclient final
dc.subjectcosturi Know Your Customer
dc.subjectpiața aplicațiilor mobile
dc.subjectstatistica aplicațiilor mobile
dc.subjectComputer Vision
dc.subjectend consumers
dc.subjectmobile marketplace
dc.subjectmobile statistics
dc.titleAutomatizarea procesului de know your customer prin intermediul aplicației mobile
dc.titleAutomation of the Know Your Customer Process through the Mobile Application
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
Files
Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Vasile Nastas_ec_3_2022.pdf
Size:
606.74 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description: