Publication:
Motivaţia turistică – factor determinant al circulaţiei turistice

cris.sourceIdoai:irek.ase.md:123456789/525
dc.creatorPlaton, Nicolae
dc.date2019-01-21T11:46:34Z
dc.date2019-01-21T11:46:34Z
dc.date2018-12
dc.date.accessioned2023-11-13T10:00:30Z
dc.date.available2023-11-13T10:00:30Z
dc.descriptionPublicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, nr. 4 (106), decembrie 2018 - P. 7-19. - Bibliogr.: p. 19 - Categoria B, ISSN 1810-9136
dc.descriptionTurismul este un fenomen destul de complex, care ridică o serie de probleme ce țin de satisfacerea necesităților umane în materie de călătorie turistică. În acest sens, ne poate ajuta realizarea studiilor privind cer-cetarea motivațiilor turistice, care ne oferă informație utilă despre necesitățile consu-matorilor-turiști, în materie de odihnă, dis-tracție și agrement. Cunoașterea și înțelegerea necesităților și a dorințelor, respectiv a exigențelor turiș-tilor este esențială pentru dezvoltarea ofertei turistice a unei destinații turistice. Acest articol are ca scop de cercetare studiul motivației turistice care îl influențează pe consumatorul-turist să călătorească, reie-șind din necesitățile și dorințele sale umane. CZU : 338.48(498), JEL: M1, O1. ************************************************************************************************************************************* Tourism represents a fairly complex phenomenon, which raises a number of issues related to the satisfaction of human needs in the field of tourism travel. In this respect, it can help us to carry out studies on tourism motivation research, which provides us with useful information about the needs of consumers-tourists in terms of recreation, fun and leisure. Knowing and understanding the needs and desires, and the exigencies of tourists, is essential for the development of the tourism offer of a tourism destination. The research aim of the article is to study the tourism motivation that influences consumers-tourists to travel, based on their human needs and desires. CZU : 338.48(498), JEL: M1, O1.
dc.formatapplication/pdf
dc.identifier1810-9136
dc.identifierhttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/525
dc.identifier.urihttps://cris.ase.md/handle/123456789/832
dc.languageother
dc.publisherASEM
dc.relationEconomica;nr.4 (106)
dc.subjectmotivație turistică
dc.subjectfactori motivaționali
dc.subjectconsumatori-turiști
dc.subjectdestinație turistică
dc.subjectcirculație turistică
dc.subjectnecesitate umană
dc.subjectservicii turistice
dc.titleMotivaţia turistică – factor determinant al circulaţiei turistice
dc.titleTourism Motivation – Determinant Factor of Tourism Circulation
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
Files
Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Platon-N_ec_2018_4.pdf
Size:
343.17 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description: