Publication:
Impactul informaţiilor de pe ambalajul produselor alimentare în ghidarea alegerii consumatorilor

cris.sourceIdoai:irek.ase.md:123456789/268
dc.creatorGrigoraş, Maria
dc.date2017-05-26T05:15:50Z
dc.date2017-05-26T05:15:50Z
dc.date2017-03
dc.date.accessioned2023-11-13T10:00:00Z
dc.date.available2023-11-13T10:00:00Z
dc.descriptionPublicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, An. XXV, nr.1 (99), martie 2017 - P. 19-36. - Bibliogr.: p. 36 - Categoria B, ISSN 1810-9136
dc.descriptionÎn ultima perioadă, datorită controverselor apărute în industria alimentară şi impactului mediilor de socializare, precum şi descoperirii legăturii tot mai intense între produsele consumate şi starea sănătăţii, consumatorul a devenit mai perspicace în luarea deciziei de cumpărare a alimentelor. Un important element de ghidare în alegerea reuşită a produselor alimentare îl constituie informaţiile nutriţionale de pe etichetă. Astfel, consumatorul încearcă să proceseze aceste informaţii. Scopul cercetării a constat în determinarea gradului de comprehensibilitate al informaţiilor expuse pe etichetele alimentelor, evaluarea profilului nutriţional al acestora, precum şi evidenţierea unei posibile antiteze între imaginea favorabilă percepută şi valoarea nutritivă „de facto” ale respectivelor produse. Pentru îndeplinirea acestui scop, s-au efectuat cercetări exploratorii de marketing, utilizând chestionarul şi metoda SAIN-LIM. JEL: M31, P36, Q13.
dc.formatapplication/pdf
dc.identifier1810-9136
dc.identifierhttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/268
dc.identifier.urihttps://cris.ase.md/handle/123456789/762
dc.languageother
dc.publisherEditura ASEM
dc.relationEconomica;nr. 1 (99) / 2017
dc.subjectinformaţii nutriţionale
dc.subjectstrategie proactivă
dc.subjectstrategie de adaptare
dc.subjectprofil nutritional
dc.subjectdietă calorică
dc.subjectsisteme F.O.P.
dc.subjectFrontof-Package
dc.titleImpactul informaţiilor de pe ambalajul produselor alimentare în ghidarea alegerii consumatorilor
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
Files
Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Grigoras_M_ec_2017_1.pdf
Size:
491.16 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description: