Publication: Brandingul în planificarea strategică de marketing. Autoreferatul tezei de doctor în ştiinţe economice
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Description
Autoreferatul tezei de doctor în domeniu. Specialitatea: 521.04. Marketing şi logistică. Conducător științific: Savciuc Oxana, doctor în economie, conferenţiar universitar
ADNOTARE. Belostecinic Igor, “Brandingul în planificarea strategică de marketing”,gradul ştiinţific solicitat: doctor în ştiinţe economice, specialitatea: 521.04. Marketing şi logistică. STRUCTURA TEZEI: Lucrarea este scrisă în limba rusă, cuprinde introducere, trei capitole, concluzii şi recomandări, bibliografie din 168 surse, 13 desene, 11 tabele, 1 formula şi 7 anexe. Lucrarea conţine în total 164 pagini, din care 131 pagini - text de bază (fără bibliografie şi anexe). SCOPUL CERCETĂRII constă în dezvoltarea unei baze teoretice, elaborarea recomandărilor metodologice şi practice, care vizează îmbunătăţirea marketingului în domeniul brandurilor, în special, pe piaţa Republicii Moldova, care pot fi apoi utilizate, atât de companii private cât şi de companii de stat, inclusiv şi în alte ţări. Această lucrare se concentrează asupra brand-managementului modern pentru o perspectivă de aplicare pe termen lung. СZU: 339.138:347.772.
ADNOTARE. Belostecinic Igor, “Brandingul în planificarea strategică de marketing”,gradul ştiinţific solicitat: doctor în ştiinţe economice, specialitatea: 521.04. Marketing şi logistică. STRUCTURA TEZEI: Lucrarea este scrisă în limba rusă, cuprinde introducere, trei capitole, concluzii şi recomandări, bibliografie din 168 surse, 13 desene, 11 tabele, 1 formula şi 7 anexe. Lucrarea conţine în total 164 pagini, din care 131 pagini - text de bază (fără bibliografie şi anexe). SCOPUL CERCETĂRII constă în dezvoltarea unei baze teoretice, elaborarea recomandărilor metodologice şi practice, care vizează îmbunătăţirea marketingului în domeniul brandurilor, în special, pe piaţa Republicii Moldova, care pot fi apoi utilizate, atât de companii private cât şi de companii de stat, inclusiv şi în alte ţări. Această lucrare se concentrează asupra brand-managementului modern pentru o perspectivă de aplicare pe termen lung. СZU: 339.138:347.772.
Keywords
marcă comercială, brand, branding, marketing, planificare strategică în marketing, internet-branding