Publication:
Indicatorii-cheie de performanță în activitatea logistică a întreprinderii

cris.sourceIdoai:irek.ase.md:123456789/1926
dc.creatorMelnic, Igor
dc.creatorGraur, Anatol
dc.date2022-04-14T11:54:07Z
dc.date2022-04-14T11:54:07Z
dc.date2022
dc.date.accessioned2023-11-13T09:58:57Z
dc.date.available2023-11-13T09:58:57Z
dc.descriptionMELNIC, Igor, GRAUR, Anatol. Indicatorii-cheie de performanță în activitatea logistică a întreprinderii = Key Performance Indicators in the Enterprise’s Logistics Activity. In: Economica. 2022, nr. 1(119), pp. 7-27. ISSN 1810-9136.
dc.descriptionManagementul lanțului de aprovizionaredesfacere are drept scop satisfacerea necesităților clienților, obținerea unor performanțe înalte în cadrul organizației și identificarea modalităților prin care întreprinderile continuă să inoveze, să învețe și să se dezvolte. În consecință, obiectivele managementului lanțului de aprovizionare-desfacere constau în reducerea costurilor, risipei, compresia timpului, flexibilitate în capacitatea de răspuns, reducerea timpului de livrare, eliminarea rupturilor de stoc etc. Pentru atingerea obiectivelor și scopurilor întreprinderii, luarea deciziilor manageriale corecte și la timp, entitățile au nevoie de un sistem de indicatori de performanță. Astfel, întreprinderile identifică rezultatele prin stabilirea gradului de satisfacere a nevoilor clienților, înțelegerea proceselor cu care se confruntă, identificarea problemelor, blocajelor, pierderilor, fundamentarea deciziilor ce urmează a fi adoptate, monitorizarea implementării și rezultatelor deciziilor luate etc. CZU: 005.932.2:005.216.1 ; JEL: L21, M21, M41, O12. DOI : https://doi.org/10.53486/econ.2022.119.007 ************************************************************************************************************************************* Supply chain management is designed to meet customer needs, achieve high performance within the organization and identify the ways in which companies continue to innovate, learn and grow. As a result, the goals of the support chain management are to reduce costs, waste, time compression, flexibility in response capacity, reduce delivery time, eliminate stock breaks, etc. In order to achieve business objectives and goals, making sound and timely management decisions, entities need a system of performance indicators. In this way, businesses identify results by determining how they meet customers’ needs, understanding their processes, identifying problems, bottlenecks, losses, substantiating decisions to be taken, monitoring implementation and results of decisions taken, etc. CZU: 005.932.2:005.216.1 ; JEL: L21, M21, M41, O12. DOI : https://doi.org/10.53486/econ.2022.119.007
dc.formatapplication/pdf
dc.identifier1810-9136
dc.identifierhttps://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/1926
dc.identifier.urihttps://cris.ase.md/handle/123456789/619
dc.languageen
dc.publisherASEM
dc.relationEconomica;nr. 1(119)
dc.subjectlogistică
dc.subjectmanagementul lanțului de aprovizionare-desfacere
dc.subjectindicatori cheie de performanță
dc.subjectperformanță
dc.subjecteficiență
dc.subjecteficacitate
dc.subjectlogistics
dc.subjectsupply chain management
dc.subjectkey performance indicators
dc.titleIndicatorii-cheie de performanță în activitatea logistică a întreprinderii
dc.titleKey Performance Indicators in the Enterprise’s Logistics Activity
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
Files
Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Igor MELNIC_Anatol GRAUR_Econ_ nr 1_ 2022.pdf
Size:
783.09 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description: