Publication:
Promovarea destinației turistice prin intermediul brandului turistic de țară

cris.sourceIdoai:irek.ase.md:123456789/538
dc.creatorPlaton, Nicolae
dc.date2019-05-28T11:14:45Z
dc.date2019-05-28T11:14:45Z
dc.date2019-03
dc.date.accessioned2023-11-13T09:59:28Z
dc.date.available2023-11-13T09:59:28Z
dc.descriptionPublicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, nr. 1 (107), martie 2019 - P. 7-24. - Bibliogr.: p. 23 - Categoria B, ISSN 1810-9136.
dc.descriptionÎn decursul timpului, mărcile comerciale (brandul) au ajuns să fie asociate cu posibilitatea obținerii unui anumit prestigiu, la început doar în cazul produsului promovat, iar apoi chiar și pentru țările de destinație turistică din spatele brandului. Astăzi, brandurile turistice joacă un rol foarte important, fiind asociate, ca simboluri influente, pentru diverse destinații turistice. Capacitatea brandurilor de a transmite rapid mesaje complexe, cu un puternic impact emoțional, dar și abilitatea de a atrage atenția mass-mediei, le transformă în unelte ideale pentru promovare și atragerea turiștilor. Prin acest articol, autorul argumentează necesitatea existenței brandului de țară pentru o destinație turistică, caracterizează beneficiile specifice lui, descrie funcțiile, elementele, structura și componentele acestuia. CZU: 338.486(478). JEL: M, M16, M31, L83. ************************************************************************************************************************************* Over the years, trademarks (brand) have begun to be associated with the possibility of gaining a certain prestige. If at the beginning they were related only to the promoted product, then, over time, they became an identifier even for the brand-related tourism destination countries. Today, tourism brands have a very important role, being associated as influential symbols for various tourism destinations. The ability of brands to make fast-forward transmissions of multilateral messages that have a strong emotional impact, as well as the ability to place in the media’s view, modifies and transforms them into trademarks that are perfect for promoting and attracting tourists. In this article, the author argues the need for the country brand for a tourist destination, characterizes its specific benefits, describes the functions, elements, structure and its components. . CZU: 338.486(478). JEL: M, M16, M31, L83.
dc.formatapplication/pdf
dc.identifier1810-9136
dc.identifierhttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/538
dc.identifier.urihttps://cris.ase.md/handle/123456789/690
dc.languageother
dc.publisherASEM
dc.relationEconomica;nr.1 (107)
dc.subjectdestinație turistică
dc.subjectbrand
dc.subjectbranding de țară
dc.subjectimaginea de brand
dc.subjectpersonalitatea brandului
dc.subjectnotorietatea brandului
dc.subjectcomunicarea integrată de marketing
dc.titlePromovarea destinației turistice prin intermediul brandului turistic de țară
dc.titlePromotion of the Tourism Destination through the Country's Tourism Brand
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
Files
Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Platon_N_ec 2019_1.pdf
Size:
328.06 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description: