Publication:
Multilingual approach and the problem of cultural misunderstanding in teaching foreign languages

cris.sourceIdoai:irek.ase.md:1234567890/234
dc.creatorDiaconu, Luminita
dc.date2020-02-27T08:02:58Z
dc.date2020-02-27T08:02:58Z
dc.date2019-09
dc.date.accessioned2023-11-13T10:20:41Z
dc.date.available2023-11-13T10:20:41Z
dc.descriptionDIACONU, Luminita. Multilingual approach and the problem of cultural misunderstanding in teaching foreign languages. In: Competitivitate şi inovare în economia cunoaşterii [online]: conf. şt. intern., ed. a 21-a: Lucrări ştiinţifice., 27-28 sept., 2019. – Chişinău: ASEM, 2019, pp. 362-367. ISBN 978-9975-75-968-7.
dc.descriptionLucrarea data abordeaza problema multilingvismului care este centrata pe procesul de luare a deciziilor de catre profesorii care predau limba straina in auditoriu atunci cand se preda a 3 limba straina L3.Studiul de fata analizeaza informatia prin inddiscutiile focus grupurilor cu profesorii de limba franceza, spaniola si germana din perspective analizei contextuale. Profesorii considera multilingvismul ca un instrument pozitiv,poate chiar si un avantaj,desiacestia considera ca multilingvismulbeneficiaza din studierealimbilorstraine.Abilitatea de a fi multilingv nu este neaparat un avantaj pentru student.Profesorii cer recurgerea la multilingvism ,adica utilizarea cunostintelor posedate in limba engleza [L2] atunci cand se preda limba a 3 [L3].Oeicum profesorii rareori se focuseaza asupra transferului acestor strategii de invatare deoarece acestia cred ca studierea L3 este complet diferita de studierea L2.,care este engleza.Ca rezultat,profesorii de limba straina cred ca colaborarea dintre limbi ar putea spori studierea limbilor straine de catr student.Din pacate nu exista o astfel de colaborare la moment. JEL:Z0.
dc.formatapplication/pdf
dc.identifierhttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/1234567890/234
dc.identifier.urihttps://cris.ase.md/handle/123456789/3155
dc.languageen
dc.publisherASEM
dc.subjectmultilingualism
dc.subjectmultilingual pedagogy
dc.subjectlanguage awareness
dc.subjectlanguage learning strategies
dc.titleMultilingual approach and the problem of cultural misunderstanding in teaching foreign languages
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
Files
Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
DIACONU-L_conf_09.19_teze.pdf
Size:
299.66 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description: