Publication: Posibilitățile promovării pe facebook a companiilor tinere
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ASEM
Abstract
Description
SOCHIRCA, Mihai, SAHARNEAN, Liliana. Posibilitățile promovării pe facebook a companiilor tinere. În: Simpozionul științific al tinerilor cercetători, (4-5 aprilie 2014). Ed. a 12-a. Chișinău: ASEM, 2014, pp.183-185. ISBN 978-9975-75-696-9.
Facebook este rețeaua de socializare pentru a oferi posibilitatea de a contacta oamenii apropiați și de a face cunoștință cu persoanele care încă sunt necunoscute. Odată cu trecerea timpului, în ultimii zece ani, facebook.com a devenit cea mai populară rețea de socializare din lume, cu peste 1,28 mlrd utilizatori unici lunar, care petrec online o bună parte din timpul lor.
Facebook este rețeaua de socializare pentru a oferi posibilitatea de a contacta oamenii apropiați și de a face cunoștință cu persoanele care încă sunt necunoscute. Odată cu trecerea timpului, în ultimii zece ani, facebook.com a devenit cea mai populară rețea de socializare din lume, cu peste 1,28 mlrd utilizatori unici lunar, care petrec online o bună parte din timpul lor.
Keywords
Republica Moldova, Facebook, rețelele de socializare, promovare