Publication:
Actualitatea e-marketingului

cris.sourceIdoai:irek.ase.md:123456789/2186
dc.creatorMarin, Iurie
dc.creatorSaharnean, Liliana
dc.date2022-06-29T08:46:22Z
dc.date2022-06-29T08:46:22Z
dc.date2013
dc.date.accessioned2023-11-13T10:01:36Z
dc.date.available2023-11-13T10:01:36Z
dc.descriptionMARIN, Iurie, SAHARNEAN, Liliana. Actualitatea e-marketingului. În: Simpozionul științific al tinerilor cercetători, (25-26 aprilie 2013). Ed. a 11-a. Chișinău: ASEM, 2013, vol. 2, pp. 64-66. ISBN 978-9975-75-663-1.
dc.descriptionMarketingul pe internet, numit şi e-Marketing, este marketingul produselor sau serviciilor prin intermediul internetului. Internetul aduce multe beneficii unice marketingului, incluzând costurile scăzute de distribuţie a informaţiei către o audienţă globală prin suporturile de publicitate online, activitatea de marketing pe internet devine mult mai uşoară decât cea prin metodele clasice.
dc.formatapplication/pdf
dc.identifier978-9975-75-663-1
dc.identifierhttps://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2186
dc.identifier.urihttps://cris.ase.md/handle/123456789/1131
dc.languageother
dc.publisherASEM
dc.subjectmarketing
dc.subjecte-marketing
dc.subjectmarketing serviciilor
dc.subjectRepublica Moldova
dc.subjectinternet
dc.titleActualitatea e-marketingului
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
Files
Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Marin Iurie_Saharnean Liliana_TC Vol2 2013.pdf
Size:
420.21 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description: