Publication:
Sporirea performanțelor întreprinderii de turism prin implementarea strategiilor de management = Performance Achievement of Tourism Enterprise by Implementing Management Strategies

cris.sourceIdoai:irek.ase.md:123456789/433
dc.creatorPlaton, Nicolae
dc.date2018-04-10T04:58:34Z
dc.date2018-04-10T04:58:34Z
dc.date2017-12
dc.date.accessioned2023-11-13T10:00:07Z
dc.date.available2023-11-13T10:00:07Z
dc.descriptionPublicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, An. XXV, nr.4 (102), decembrie 2017 - P. 13-25. - Bibliogr.: p. 25 - Categoria B, ISSN 1810-9136
dc.descriptionPentru practica managerială este importantă cunoașterea metodologiei de elaborare a strategiei unei întreprinderi de turism, mai mult decât conceptele teoretice referitoare la acest domeniu. Strategia întreprinderii reprezintă o pârghie importantă de impulsionare și susținere a schimbării de accente asupra laturii creative a managementului organizației. Pornind de la aceste premise, autorul face o trecere în revistă a necesității adoptării unei strategii de management în cadrul întreprinderii de turism din Republica Moldova, descrie trăsăturile definitorii ale strategiei în viziunea unor autori, clasifică strategiile după mai multe criterii, propune un model de management specific întreprinderii turistice, realizează analiza comparativă a modului de formulare și a modului de implementare a strategiei, caracterizează dificultățile care apar în procesul de implementare a strategiei. CZU: 005.21:338.48 JEL: M1, M11. ************************************************************************************************************************************* For managerial practice it is important to know the methodology of developing a tourism business strategy, more than the theoretical concepts related to this field. The enterprise strategy is an important lever to boost and support the change of emphasis of the creative side of the organization's management. Based on these prerequisites, the author makes an overview of the need to adopt a management strategy within the enterprise, describes the defining features of the strategy in the view of some authors, classifies the strategies according to several criteria, proposes a management model specific to the tourism enterprise, carries out the comparative analysis of how to formulate and how to implement the strategy, characterizes the difficulties that arise in the process of strategy implementation. CZU: 005.21:338.48 JEL: M1, M11.
dc.formatapplication/pdf
dc.identifierhttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/433
dc.identifier.urihttps://cris.ase.md/handle/123456789/778
dc.languageen
dc.publisherEditura ASEM
dc.relationEconomica;nr.4 (102)
dc.subjectstrategie
dc.subjectmanagement strategic
dc.subjectpiața turistică
dc.subjectproduse turistice
dc.subjectservicii turistice
dc.titleSporirea performanțelor întreprinderii de turism prin implementarea strategiilor de management = Performance Achievement of Tourism Enterprise by Implementing Management Strategies
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
Files
Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Platon-N_Economica nr_4 decembrie 2017.pdf
Size:
370.99 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description: