Publication:
Brandingul bazat pe cercetarea preferințelor consumatorilor

cris.sourceIdoai:irek.ase.md:123456789/271
dc.creatorBelostecinic, Igor
dc.date2017-05-26T05:30:08Z
dc.date2017-05-26T05:30:08Z
dc.date2017-03
dc.date.accessioned2023-11-13T10:02:03Z
dc.date.available2023-11-13T10:02:03Z
dc.descriptionPublicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, An. XXV, nr.1 (99), martie 2017 - P. 65-71. - Bibliogr.: p. 71 - Categoria B, ISSN 1810-9136
dc.descriptionAcest articol este dedicat brandingului modern, alinierii managementului de brand la tendințele moderne ale comportamentului clienţilor pe piață. În prezent, subiectul este relevant, deoarece experiența demonstrează că doar managementul de brand competent conduce la creşterea de capital al companiilor, dezvoltarea și majorarea veniturilor lor. În lucrare, se analizează aplicarea tehnicilor moderne în cercetarea pieţei. JEL: M3; M31.
dc.formatapplication/pdf
dc.identifier1810-9136
dc.identifierhttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/271
dc.identifier.urihttps://cris.ase.md/handle/123456789/1224
dc.languageother
dc.publisherEditura ASEM
dc.relationEconomica;nr. 1 (99) / 2017
dc.subjectstrategie
dc.subjectbrand
dc.subjectbranding
dc.subjectbrand-management
dc.subjectmarcă
dc.subjectmarketing strategic
dc.titleBrandingul bazat pe cercetarea preferințelor consumatorilor
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
Files
Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Belostecinic_Igor_ec_2017_1.pdf
Size:
250.49 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description: