Publication:
Suportul Informațional ca factor de influență a deciziilor în Marketingul Educațional. Teză de doctor în economie.

cris.sourceIdoai:irek.ase.md:123456789/570
dc.creatorCasap, Lucia
dc.date2009-10-21T00:27:32Z
dc.date2009-10-21T00:27:32Z
dc.date2019
dc.date.accessioned2023-11-13T10:22:04Z
dc.date.available2023-11-13T10:22:04Z
dc.descriptionTeză de doctor în economie. Specialitatea: 521.04 – Marketing și Logistică. Conducător științific: Savciuc Oxana, doctor în economie, conferențiar universitar.
dc.descriptionADNOTARE: Casap Lucia “Suportul Informațional ca factor de influență a deciziilor în Marketingul Educațional”. STRUCTURA LUCRĂRII: introducere, trei capitole, concluzii și recomandări, bibliografie din 239 titluri, 22 anexe, 139 pagini text de bază ilustrat cu 15 tabele, 51 figuri și 3 formule. Rezultatele obținute sunt publicate în 12 lucrări științifice cu un volum de 4.6 coli de autor. SCOPUL CERCETĂRII: constă în determinarea rolului și a impactului suportului informațional în luarea deciziilor în marketingul educațional din Republica Moldova. OBIECTIVELE CERCETĂRII: determinarea tendințelor marketingului modern; definirea particularităților marketingului educațional; determinarea conținutului, rolului și structurii suportului informațional în procesul decizional de marketing educațional; identificarea premiselor și gradului de dezvoltare a marketingului educațional în Republica Moldova; evaluarea suportului informațional de marketing în școlile din Moldova și identificarea soluțiilor de sporire a calității sistemului educațional prin dezvoltarea suportului informațional în deciziile de marketing educațional. CZU: 339.138:37:004(478)(043)
dc.formatapplication/pdf
dc.identifierhttp://irek.ase.md:80/xmlui/handle/123456789/570
dc.identifier.urihttps://cris.ase.md/handle/123456789/3310
dc.languageother
dc.subjectmarketing educațional
dc.subjectRepublica Moldova
dc.subjectco-creare
dc.subjectsuport informational
dc.subjectsistem informațional de marketing
dc.subjectSistem Informațional de Management în Educație
dc.titleSuportul Informațional ca factor de influență a deciziilor în Marketingul Educațional. Teză de doctor în economie.
dc.typeBook
dspace.entity.typePublication
Files
Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Lucia_Casap_Teza_PhD_MK_EDUCATIONAL.pdf
Size:
2.89 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description: